Un weekend de cacat

De obicei astept cu disperare weekend-ul. Bine, cred ca toata lumea face asta insa eu aveam nevoie acuta de o pauza. Atat de acuta incat mi-l programasem cam de joi asa. Ar fi trebuit sa fie unul relaxant, insa cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ evident ca a fost unul de cacat.

 Sambata am fost la ziua unei prietene la un gratar pe langa Sinaia. Bine ca nu am fost cu masina mea ca la cat de praf a fost o parte din drum imi blestemam zilele. Chiar daca nu sunt eu fan iesiri in natura din astea, am zis hai ca merge. E ziua fetei si nu este frumos sa refuzam. In mare a fost dragut, asta daca trecem peste faptul ca odata ajunsi acolo unii si-au bagat adanc mainile in buzunare si unii au mai pus mana pe cateceva sau s-au afumat la propriu. In fine, am rezistat eroic de dragul sarbatoritei. Ah, am si zambit chiar. :D Evident ca la intoarcece mi s-a facut rau. Dracu stie de la ce, insa imi era atat de rau incat nici ochii nu mi-i puteam tine deschisi. Degeaba am oprit sa luam fanta de lamaie, apa si alte cacaturi. Imi era rau si pace. Odata ajunsa acasa mi-am varsat matele o jumatate de ora si apoi am adormit 12 ore. (!!!)

Astazi stabilisem cu frate-meu sa mergem pe la ai mei ca deh, pleaca tata in tari straine in interes de serviciu si e frumos sa ne vedem si noi inainte. Nu aveam nici cea mai mica tragere de inima insa si de data asta am zis hai ca merge. Cand sa ies din parcare (miscare pe care o fac in fiecare zi) am luat stanga de volan prea devreme si m-am proptit cu bara din spate intr-o teava. Evident ca m-am ales cu  ditamai pizda in coltul barii. Administratorul s-a gandit el dom`ne sa infiga niste tevi ca sa nu mai parcheze lumea pe un petic de pamant care ar trebui sa fie spatiu verde dar nu e. Eh, intr-un din astea m-am proptit eu. Sa mai mentionez ca aici vorbim de masina lu` tata?! Bun. Ajung la frate-meu, ma boscorodeste asta si ma intreaba senin: “Auzi, dar antena unde e?” Aoleu!! Unde e? “Cred ca ti-au furat-o. ” Bai este o mafie a antenelor de opel si eu nu stiu? Nu de alta dar cand m-am intors, m-am uitat la toate opelurile din zona si nici unul nu avea antena. In mortii ei, e 20 ron una. Chiar atat de calic sa fii?

Am ajuns si la ai mei, le-am dat vestea cea mare cu bara (surprinzator tata a reactionat destul de bine limitandu-se la a-mi spune decat : “Rezolva problema”) am stat cat am stat si am plecat. Cum eram mult prea plictisita si obosita pentru ca statusem mai mult decat imi programasem eu initial, l-am lasat pe frate-meu sa conduca. La un moment dat, cu vreo 5 minute inainte de iesirea din oras, nu am apucat sa termin de zis: “Pe aici de obicei e radar”, ca ne-a si oprit politia. 81km/h in localitate, actele, amenda, bla bla bla. Asta s-a enervat, nu a semnat procesul verbal si a plecat injurand de mama focului. Autostrada plina ochi. Plina de masini si de cretini. Nervii provocati de acestia au fost insignifianti pe langa cei provocati de imaginea de ansamblu a intregului weekend. 

Mda, cam asta a fost weekendul meu. Unul de cacat. Ne auzim data viitoare, in toane mai bune sper.