Deoarece am hotărât că Bufonu` regal nu mai e chiar atat de regal precum obişnuia să fie,  iar blogul ei nu este cel mai genial şi nici cel mai interesant, sau cel puţin nu atât de interesant pe cât ar rvea ea să fie, vom schimba placa.
Pe parcursul vieţii mele am întâlnit o serie de personaje, care de care mai ciudate, mai proaste sau mai funny. Deoarece nu am avut până acum ocazia sau inspiraţia, am decis acum că voi scrie despre ele. La modul general, nu voi folosi nume, nici măcar nu contează aceste lucruri. Vreau doar să mă amuz puţin, să vărs nişte frustrări şi să îmi exersez mâna scriind ceva mai bine gândit şi nu atât de fugitiv, ca posturile scrise până acum.
Am intitulat acest mic experiment ‘Personaje numa` bune de pus în ramă’ şi am pregătit chiar şi prima descriere. Nu garantez pentru frecvenţa posturilor, garantez însă pentru o mai bună calitate a acestora.
Mulţumiri pentru atenţie. Următorul post va fi chiar primul personaj. Enjoy şi nu vă abţineţi de la comentarii.
P.S. Asta nu înseamnă că dacă voi găsi chestii interesante, nu le voi împărtăşi cu voi. Hihi. ^.^