Sms-uri

Am telefon mobil de la inceputuri ( cind acesta semana cu o caramida!), dar n-am avut niciodata destula rabdare sa scriu un sms. Acum cind copii stau in Anglia si minutele sint extreme de scumpe ( pentru noi romanii, bineinteles!), descopar ca varianta aceasta de comunicare este cea mai aproape de portofelul meu. Din pacate, priceperea mea in materie de telefoane este mai mult decit limitata, ca sa nu mai vorbesc despre vedere, care a inceput sa ma lese demult.

Azi dimineata am facut o prima incercare de transmitere a unui mesaj ( sms-uri dau si tincii de gradinita, mi-am zis!,) gravitind intre telefon, lista cu numerele copiilor si tastele cu inscriptii minuscule. M-a luat, recunosc, cu transpiratii! In primul rind nu vedeam prea bine literele { ingramadite cite trei pe o tasta!), apoi nu stapineam temeinic comenzile, perzind foarte usor textele, scrise cu atita truda. N-am cedat insa. In jurul amezii am reusit sa trimit primul sms, apoi inca unul si tot asa, toata ziua, pina cind am reusit sa acopar toate restantele de comunicare. Se facuse tirziu, iar raspunsurile la sms-urile mele curgeau unul dupa altul, cu un continut mai elaborat si mai bogat decit cel conceput de mine si transmis la pachet.

Scrisesm citeva carti, mii de articole, recenzii, tot felul de prostii din astea literare si ma crezusem infailibil, pentru ca niste adolescenti ( cel mai batrin avea douazeci de ani!), sa ma ridiculizeze cu sms-urile lor super concentrate, scrise la o sticla de bere sau din mers.