Jobul tau, un chin sau o placere?

Fiecare dintre noi si-a dorit in copilarie sa ajunga sa lucreze intr-un loc ideal. Sa aiba un job perfect, de vis. Unii reusesc, altii nu. Am vazut cat e de greu sa gasesti un job perfect, unul care sa iti si placa, dar sa iti si aduca satisfactii materiale. Cel putin la noi in oras e cam greu, fiindca e un oras mic, si nu prea sunt posibilitati in a-ti gasi un job ideal.

Jobul meu, e ok. Nu pot sa zic ca mor dupa el, dar nici nu imi displace. Programul e cat de cat ok, ca peste tot in tara, 8 ore plus o ora pauza. Nu am facut de la inceput ce fac azi. Eram pe alt domeniu, atunci cand m-am angajat. Efectiv stergeam poze deochiate, si verificam un forum, existent pe vremea aceea. In timp insa am fost mutata pe un alt departament si tot asa pana am ajuns sa fac ceea ce fac azi. Lucru care-i drept nu-mi place deloc. E tot un departament de call center, insa e vorba de un produs cu totul diferit fata de faceam candva. M-am suparat foarte tare cand am fost mutata, fara macar sa ma intrebe cineva, doar asa toc poc, de maine faci asta. Niciodata nu mi-a placut produsul ala, si nu o sa-mi placa nici dupa ce ma voi intoarce la serviciu. Suna tot felul de oameni, care isi descarca nervii pe tine, si te fac in toate felurile. Plus ca telefonul suna non stop, nu aveam timp nici sa respir. Ajungeam acasa terminata si pachet de nervi.

Inainte imi placea sa vorbesc la telefon fiindca mai dadeam si peste oameni super amabili, care te faceau sa zambesti. Si stiau sa iti faca ziua mai luminoasa. Colegii, cu ei, am ramas strict la stadiul acesta, de colegi. Poate cu vreunul sau doi, mai ieseam la un suc, dar in rest nu prea am practicat sportul asta. Chiar la inceput cand  m-am anagajat, erau toti draguti, dar in timp mi-am dat seama ca unii oameni prefera sa fie lingusiti, iar altii adora sa faca treaba asta. Eu nu ma incadrez in categoria astora de nicio forma. Cu tristete insa imi dau seama ca linguseala e la mare cautare in ziua de azi. Daca nu faci treaba asta, s-ar putea sa nu avansezi prea curand. Uneori ma gandesc sa plec in alta parte, insa salariul e foarte bun, si nu cred ca as mai gasi in orasul nostru un astfel de salariu.