Fetita mea, nu mai e fetita

Doamne cat de repede trece timpul asta! Nu-mi vine a crede ca in urma cu trei ani  o nasteam pe Daria. Azi e o domnisoara in toata regula, care nu ma mai lasa sa o ajut cu nimic. Vrea ea sa le faca pe toate. Sa urce scarile, sa manace singura, sa se dezbrace singura. Ma bucur si totodata sunt trista fiindca imi dau seama ca lucrurile se vor schimba odata ce creste.
 
Acum pot s-o pupacesc la infinit ca nu ma refuza, dar parca vad ca peste un an nici nu o sa ma mai lase sa o pup. Dar e bine totusi ca pitica mea, face lucrurile in stilul ei, iar eu o data cu ea cresc din nou. Cand era mica, ii placea asa de mult sa stea la mine pe burtica, acum...nu mai vrea... In schimb e mereu langa mine cand fac treaba prin casa. Sterge si ea praful, vrea sa dea cu aspiratorul...
 
Cum spuneam in titlu fetita mea, nu mai e fetita....