Dubai, orasul grandorii

Imi place foarte mult sa calatoresc, dar din pacate nu imi permit sa calatoresc atat de mult cat as vrea. Insa, asa cum sunt unele femei pasionate de pantofi, genti sau parfumuri si isi cheltuie toti banii pe aceste lucruri, asa sunt eu cu calatoriile. Astfel ca de fiecare data urmaresc ofertele agentiilor de turism si cand gasesc ceva care imi place si imi si permit, nici nu stau pe ganduri. De multe ori, recunosc, nu imi permit, dar renunt la foarte multe lucruri numai ca sa plec undeva. Asa s-a intamplat si cand am mers in Dubai. Imi doream de foarte mult timp sa ajung acolo si singura posibilitate a fost sa imi iau un City Break Dubai.

Initial, m-am gandit sa imi organizez singura plecarea, dar facand un calcul, mi-am dat seama ca e mult mai bine sa merg printr-o agentie, mai ales ca am gasit o oferta foarte buna pe www.sobisturism.ro. Cand am ajuns in Dubai, primul cuvant care mi-a venit in minte a fost ”grandios”. Totul acolo este grandios; de altfel, nici nu e de mirare, in conditiile in care este unul dintre cele mai bogate orase din lume. Si cand te gandesti ca a fost construit in doar cateva zeci de ani. Intr-un timp extrem de scurt Dubaiul a devenit dintr-un sat de pescuitori de perle intr-un oras cu cladiri somptuoase din otel si sticla si mall-uri uriase, care a devenit o capitala financiara a lumii. Dubaiul este raiul iubitorilor de shopping, avand peste 25 de malluri si foarte multe piete in aer liber, unde gasiti de toate. In plus, bazarul de noapte, pentru cei care au bani de cheltuit si nu le ajunge doar ziua, este inca o atractie pentru iubitorii de cumparaturi. In cele patru zile de stat in Dubai, am umbat cat n-am umblat in toata viata mea. Am vizitat moschei, am fost si la muzeul “tourist village”, dar si in districtul Bastakya, care pastreaza atmosfera vechiului Dubai. Am fost si la cumparaturi (cum altfel?!) si m-am minunat de toate cladirile enorme care ii dau Dubai-ului aura de grandoare.

Dupa acest city break am dormit o saptamana, dar tot mi s-a parut ca nu am reusit sa vad tot ce se putea vedea, de aceea mi-am promis ca o sa revin cat de curand.