Ai asistat la o schimbare monumentala in ceea ce ai asteptat pentru tine pentru a reusi la locul de munca/cariera si in viata ta fata de acum zece ani? Linia dintre munca si viata personala a devenit mai tot mai neclara. Cu recentul haos economic si piata locurilor de munca redusa, toti lucratorii si oamenii de afaceri sunt in mod constant ingrijorati ca nu exista prea multe modalitati de a finaliza lucrarile lor intr-o zi normala de opt ore. Daca esti ca majoritatea, a trebuit sa iti adaptezi tacticile de supravietuire deoarece simti mereu ca te grabesti si ai tot mai mult de-a face cu senzatia ca esti aproape de pragul de ardere.
Lumea afacerilor este plina cu povesti despre casatorii afectate ca urmare a despartirilor constante din cauza lucrului si dispozitivelor conectate electronic. Oamenii se furiseaza pentru a verifica texte si e-mailuri, sau chiar sar peste timpul lor de vacanta din cauza incercariide a recupera unele decalaje, ca sa nu mai vorbim de a reusi in cariera.
Exista mai multe anecdote despre locul de munca , dar ideea este aceeasi. Locul de munca s-a schimbat radical si avem nevoie de noi competente pentru a supravietui si a prospera.
Intrebarea-cheie pentru tine: Vrei sa pui in miscare rotile si sa iei masuri pentru a crea o viata mai echilibrata si de succes?
Daca este asa, atunci exista competente esentiale pe care trebuie sa le stapanesti in scopul de a asigura viitorul si castigul si pentru a evita sa devii necompetitiv pe piata, evitand in acelasi timp, de asemenea, epuizarea mentala si fizica.
Capacitatea de a intelege rapid imaginea de ansamblu este esentiala, deoarece gandirea inseamna a descifra sensul si perspectivele mai mari alor lucruri daca sunteti in incercarea de a rezolva o problema, sa invetati ceva nou, citi un articol, carte, argument etc si sa inteleagem modul in care detaliile se potrivesc impreuna. Acest lucru poate fi invatat si antrenat.
Abilitatea de a te concentra joaca un rol important, iar trairea intr-o lume multi-tasking a facut ravagii in capacitatea creierului nostru de a se concentra. Cercetarile au aratat de mult timp ca atunci cand ne concentram doar asupra sarcinilor importante pe care le obtinem, o facem de fapt mai mult cu rezultate mai bune. Aceasta abilitate este valabila pentru aproape tot ceea ce facem. Experti in performanta se refera la acest lucru ca fiind zona de creativitate.
Capacitatea de a sorta printre diverse surse de informatii in mod eficient si efectiv. In era digitala de astazi bogata in informatii, nimeni nu se plange de prea putine date. Provocarea este de a le gasi pe cele utile, exacte si relevante din multitudinea de surse care exista astazi, fara a fi distras.
Lumea afacerilor este plina cu povesti despre casatorii afectate ca urmare a despartirilor constante din cauza lucrului si dispozitivelor conectate electronic. Oamenii se furiseaza pentru a verifica texte si e-mailuri, sau chiar sar peste timpul lor de vacanta din cauza incercariide a recupera unele decalaje, ca sa nu mai vorbim de a reusi in cariera.
Exista mai multe anecdote despre locul de munca , dar ideea este aceeasi. Locul de munca s-a schimbat radical si avem nevoie de noi competente pentru a supravietui si a prospera.
Intrebarea-cheie pentru tine: Vrei sa pui in miscare rotile si sa iei masuri pentru a crea o viata mai echilibrata si de succes?
Daca este asa, atunci exista competente esentiale pe care trebuie sa le stapanesti in scopul de a asigura viitorul si castigul si pentru a evita sa devii necompetitiv pe piata, evitand in acelasi timp, de asemenea, epuizarea mentala si fizica.
Capacitatea de a intelege rapid imaginea de ansamblu este esentiala, deoarece gandirea inseamna a descifra sensul si perspectivele mai mari alor lucruri daca sunteti in incercarea de a rezolva o problema, sa invetati ceva nou, citi un articol, carte, argument etc si sa inteleagem modul in care detaliile se potrivesc impreuna. Acest lucru poate fi invatat si antrenat.
Abilitatea de a te concentra joaca un rol important, iar trairea intr-o lume multi-tasking a facut ravagii in capacitatea creierului nostru de a se concentra. Cercetarile au aratat de mult timp ca atunci cand ne concentram doar asupra sarcinilor importante pe care le obtinem, o facem de fapt mai mult cu rezultate mai bune. Aceasta abilitate este valabila pentru aproape tot ceea ce facem. Experti in performanta se refera la acest lucru ca fiind zona de creativitate.
Capacitatea de a sorta printre diverse surse de informatii in mod eficient si efectiv. In era digitala de astazi bogata in informatii, nimeni nu se plange de prea putine date. Provocarea este de a le gasi pe cele utile, exacte si relevante din multitudinea de surse care exista astazi, fara a fi distras.