My ashtray heart


Incredibil cum se schimba viata si oamenii. Acum 5 luni nu vedeam decat niste lucruri, lucruri care acum mi se par de la neimportante pana la dezgustatoare. Si ce-i mai naspa? Ca se schimba lumea, sau ca nu ma schimb eu? Oricum, ma bucur ca sunt oameni care (nu) se schimba o data cu mine! Si ma mai bucur ca nu pot avea surprize acum. Sunt ok. Nothing worse can happen now!  De acum, cert e ca numai bine! Din nou, binele…Hmmm… Si poate chiar asa-i, every heart is someone else’s “ashtray heart”. Ca asa e-n tenis! Nimeni nu e rau sau bun sau asa ceva  )…Da’ parca tot ma roade sa fiu an ashtray heart, no matter whose!But hey…Un alt lucru cert e ca eu trebuie sa-mi revin. Sa ma obisnuiesc cu rahatul din lume si sa nu pic ca traznita la auzirea unei vesti care desi e proasta, n-ar trebui sa ma intereseze. Si chiar nu ma intereseaza! I just act like I care when I act like I don’t care…dar fara sa ma/va mint: deep down inside, chiar mi se rupe. Ba mai mult, daca ar fi lucrurile asa cum sugereaza purtarea mea c-as vrea sa fie…pff…N-AR FI BINE SI NU MI-AR PLACEA! And just because of that, maybe I should wish for them guys all the happiness in the world  But then again, what about mine? I troll, I annoy, I always will  Even without having any good reasons 

Momentan ma doare stomacul si inauntrul meu urla un mare FFFFFFFFFFFUUUUU- pentru ce faza demna de un copil de 10 ani am facut ieri seara. Dar stati asa…ce zi a fost ieri?! That’s what I call a reason!